loading...
تفریح و سرگرمی
Admin بازدید : 99 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

 

عنوان: پروژه نرم افزار مدیریت رستوران و کافی شاپ با سی شارپ
نوع: تایپ شده
فرمت: سی شارپ
کیفیت: عالی

پروژه نرم افزار مدیریت رستوران و کافی شاپ با سی شارپ، در این پروژه که با زبان سی شارپ و پایگاه داده ی SQL پیاده سازی شده است شما قادرید سفارشات مشتریان خود در رستوران، یا کافی شاپ را مدیریت نمایید. این پروژه دارای محیط کاربر پسند بوده و دارای امکانات زیر است :

امکان صدور فاکتور فروش با قابلیت ثبت در پایگاه داده و پرینت

امکان نمایش منوی غذایی به همراه کد سفارش

امکان تهیه گزارش روزانه از سفارشات دریافتی به تفکیک میز، غذا و شماره فاکتور

امکان جستجو در سفارشات ثبت شده در بازه های مختلف

امکان وارد کردن غذای جدید به منوی رستوران

امکان تهیه نسخه ی پشتیبان

امکان تعیین رمز عبور برای نرم افزار

امکان تنظیم کردن چاپگر در نرم افزار

نکته ی مهم : پسورد این پروژه هنگام ورود به بخش های مختلف ۱۲۳۴۵  است

Admin بازدید : 24 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Electrum Drum Machine/Sampler یک ابزار است که با کمک یک درام به‌شما امکان ساخت ریتم‌های موزیک را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید نمونه‌های آماده‌ی خود را نیز با فرمت WAV در برنامه وارد کنید و روی آن‌ها کار کنید. همچنین می‌تواند قسمت‌هایی از آهنگ‌های موجود در دیوایس خود را نیز ببرید و داخل این برنامه قرار دهید و تغییرات مورد نظرتان را روی آن ایجاد کنید. شما با کمک نمونه‌ها و حلقه‌های موجود می‌توانید یک ریتم خاص برای خودتان ایجاد کنید و سپس آن را هرکجا که خواستید استفاده کنید. همچنین امکان ضبط با استفاده از میکروفون نیز در این برنامه وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 123 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon v10.0.1 r18 :
- قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از ۳۱ زبان زنده دنیا
- بهره برداری و پشتیبانی از ۷۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
- قابلیت تبدیل واحد های مختلف
- امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف
- تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن
- امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده (جدید)
- امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia
- قابلیتی به نام Globle ، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند
- به روز رسانی های نرم افزار
- امکان تغییر پوسته های نرم افزار
- توانایی Auto Completion
- قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF و Word
- قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office
- پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

Admin بازدید : 32 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

Admin بازدید : 28 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

اگر به‌دنبال یک ابزار همه‌کاره برای نظارت بر موبایل خود و همچنین کنترل بخش‌های مختلف آن هستید، اپلیکیشن Android Tuner به‌کمک شما می‌آید. این برنامه دارای قابلیت‌های مانیتور کردن بخش‌های مختلف موبایل از جمله باتری، CPU، مموری و… می‌باشد. همچنین امکاناتی نظیر فایل منیجر، بکاپ گیری از اپلیکیشن‌ها، ویجت‌های گوناگون برای نشان دادن وضعیت و… می‌باشد.  لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin بازدید : 16 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft DVD Ripper Platinum نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

Admin بازدید : 55 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

باز هم سوپرایز دردانه برای شما کاربران گل این بار نرم افزار جالب یافتن گوشی با سوت برای اندروید

شاید برای شما اتفاق افتاده است که گوشی خود را در قسمتی از خانه گذاشته اید و نمیدانید کجاست! اولین راه تماس با گوشی است، ولی با استفاده از این برنامه، با سوت زدن، گوشی شما به صدا در می آید و براحتی می توانید گوشی خود را پیدا کنید.


Admin بازدید : 31 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)


دانلود بازی کم حجم Blind Ninja : Sing v1.0.2 برای اندروید

Blind Ninja : Sing که مدت زیادی نیست منتشر شده با وجود این که ۲ بعدی است از محبوبیت بالایی برخوردار است به نحوی که در اندروید مارکت گوگل امتیاز ۵ از ۵ را به طور کامل کسب کرده است. در این بازی یک نینجا نابینا وجود دارد که یکی از خطرناکترین نیجا هاست و به دنبال دشمنان خود می گردد تا آن ها را یکی یکی نابود سازد.

Admin بازدید : 36 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

اگر شما هم نمی‌خواهید برای چت همزمان با دوستان خود در یاهو مسنجر و گوگل‌تاک، فیس‌بوک مسنجر مجبور باشید همه این برنامه را اجرا کنید، می‌توانید از یک برنامه بسیار ساده و کاربردی استفاده کنید.

 


به کمک نرم‌افزار Instantbird می‌توانید با همه دوستان خود چت کنید. برنامه از AIM ، یاهو، MSN ، گوگل‌تاک، و حتی فیس‌بوک و توییتر هم پشتیبانی می‌کند. طراحان برنامه بیش از هر چیز به دنبال نوشتن برنامه‌ای بی‌نقص و ساده بوده‌اند. شما هم می‌توانید از رابط کاربری ساده و کاملاً بدون پارازیت این لذت ببرید: هنگام چت کردن، هیچ چیز مزاحمتان نمی‌شود. نه تبلیغات، نه برنامه‌ها و بخش‌های زیادی و بی‌فایده.

با این حال، چند تم زیبا به طور پیش‌فرض روی برنامه نصب و قابل انتخاب است و صدها تم هم برای دانلود آماده شده است که کمک می‌کند هنگام چت با دوستانتان، تجربه‌ای کاملاً مطابق سلیقه خود داشته باشید.

Admin بازدید : 74 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

Google Chrome 31.0.1650.63 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome :

  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات
  • دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • دارای پوسته های مختلف

تعداد صفحات : 2

درباره ما
تفریح و سرگرمی,دانلود آهنگ جدید,آهنگ,موزیک,فیلم,فیلم ایرانی,عکس یازیگران,اس ام اس,دانلود,نرم افزار, نرم افزار اندروید,اندروید,بازی,عکس,قالب,نمونه سوال,سوال,تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 76
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 2,977
  • بازدید کلی : 107,525