loading...
تفریح و سرگرمی
Admin بازدید : 30 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)
جهانشاهی

شاید سردار رویانیان نداند که واسطه بازی پرسپولیس با رئال مادرید، از اپوزسیون فعال خارج از کشور و سرمایه گذار شبکه ماهواره ای «رها» است.

«لازم می دانم به اطلاع جامعه ورزش دوستمان برسانم که از باشگاه رئال مادرید خواسته‌ام تا در پاسداشت صلح و دوستى، براى یک بازى دوستانه به ایران بروند و آن‌ها نیز پذیرفته‌اند تا مهمان کشور عزیزمان باشند.»

این نقل قول، شاید جنجالی ترین کلید برای رمزگشایی از سفر تیم فوتبال رئال مادرید به تهران باشد. اتفاقی که  یکی دو روزی می شود رسمی شده و «محمد رویانیان» را دوباره به صدر خبرهای حاشیه ای ورزش آورده است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، حالا بعد از شهرآورد خسته کننده روز جمعه، یک بمب خبری را در رسانه ها منفجر کرد تا نشان دهد چقدر به خبرسازی های این چنینی علاقه دارد: «رئال مادرید برای انجام یک بازی دوستانه با پرسپولیس به تهران می آید».

با همه این ها، به نظر می رسد حاشیه اصلی این بازی، نه صاحب پیراهن یادگاری »کریستیانو رونالدو» در پایان مسابقه باشد و نه تماشای ستارگانی همچون «کاسیاس»، «خدیرا»،«سرخیو راموس»، «گرت بیل»، «بنزما» و مربی بزرگی همچون «کارلو انچلوتی« در استادیوم آزادی. بلکه حاشیه اصلی این بازی، واسطه ایرانی و جنجالی آن است: «امیرحسین جهانشاهی»

سرمایه گذار شبکه ماهواره ای فارسی زبان «رها»  از اپوزسیون فعال خارج از ایران بوده  و از جمله فعال ترین حامیان ضدانقلاب  بوده است.

او که به نوشته سایت «گل»، با مالک باشگاه رئال مادرید روابط خوبی دارد، به عنوان یک سرمایه گذار در کارهای بزرگ ساختمانی در پاریس، مادرید و بارسلونا شرکت کرده و سپس به عنوان یک سرمایه گذار عمده و موفق در شرکتهای متعدد و معتبر بین المللی در عرصه رسانه و ارتباطات از قبیل «بویگ»، «لاگاردر»، «آواس» و «ویوندی یونیورسال» به فعالیت خود ادامه داده است.

جهانشاهی، حالا در صفحه اختصاصی اش در «فیس بوک» و همچنین وب سایت شبکه «رها» مدعی شده است که به عنوان واسطه بازی دوستانه رئال مادرید و پرسپولیس تهران، پیگیر برگزاری این مسابقه بوده و حتی در نامه مدیر باشگاه رئال مادرید به محمدرویانیان هم دو بار نام او را در نامه اش ذکر کرده است.
104588 592 واسطه‌ جنجالی بازی پرسپولیس و رئال کیست؟

نامه ای که با این جمله ها شروع می شود: «مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس جناب آقای محمد رویانیان

نامه شما را دریافت کردم و از سخنان همراه با محبت و تحسین شما درباره باشگاه رئال مادرید تشکر می‌کنم.

در رابطه با پیشنهاد شما برای انجام بازی دوستانه بین رئال مادرید و پرسپولیس، همانطور که به آقای امیرحسین جهانشاهی هم گفتم، بسیار خوشحال می‌شویم که این درخواست را بپذیریم. ما شرایط انجام این پیشنهاد را با علاقه بسیار بررسی خواهیم کرد تا این بازی در برنامه‌های تیم رئال مادرید گنجانده شود.»

در پایان نامه ای که جهانشاهی  ترجمه آن را منتشر کرده است هم نام او به چشم می خورد: «در همین رابطه به آقای جهانشاهی که از باشگاه رئال مادرید خواسته است تا در ایران بازی کند و دعوتنامه شما را نیز ارسال کرده، مراتب هماهنگی و پیشرفت کار را اطلاع خواهیم داد.
با احترام /فلورنتینو پرز»

با آن که در نامه مدیر باشگاه رئال مادرید، انجام این بازی دوستاه به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ و وجود بازیکنانی در رئال مادرید که قطعا تیم های ملی شان تا مراحل نهایی جام جهانی صعود می کنند و البته نیاز به استراحت این بازیکنان بعد از آن رقابت ها، انجام این بازی بسیار «پیچیده» عنوان شده، اما فلورنتینو پرز ابراز امیدواری کرده ه بتوانند برای ابرگزاری این بازی در سال ۲۰۱۴ برنامه ریزی کنند.

جهانشاهی واسطه‌ جنجالی بازی پرسپولیس و رئال کیست؟
رویانیان بعد از تحربه برگزاری دیدار دوستانه با «ستارگان میلان» در استادیوم آزادی، حالا به فکر یک بازی بزرگ دیگر است. بازی بزرگی که البته شاید آن نام ایرانی که فعالیت های سیاسی اش، او را به یکی از مخالفان جمهوری اسلامی  تبدیل کرده، «سردار رویانیان»را حسابی به دردسر بیندازد.

حالا که جهانشاهی به صورت رسمی، خود را واسطه این بازی بزرگ معرفی کرده، آیا باشگاه پرسپولیس واکنشی به این رویداد نشان خواهد داد؟ آیا بازی بزرگ پرسپولیس- رئال مادرید به دلیل حضور یک واسطه جنجالی لغو خواهد شد؟

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تفریح و سرگرمی,دانلود آهنگ جدید,آهنگ,موزیک,فیلم,فیلم ایرانی,عکس یازیگران,اس ام اس,دانلود,نرم افزار, نرم افزار اندروید,اندروید,بازی,عکس,قالب,نمونه سوال,سوال,تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 171
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 250
  • بازدید ماه : 207
  • بازدید سال : 3,062
  • بازدید کلی : 107,610