loading...
تفریح و سرگرمی
Admin بازدید : 54 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

 

 

زندگی من به دو بخش تقسیم میشه
بخش اولش مهم نیست
بخش دومش هم به کسی مربوط نیست

 

بقیه در ادامه مطلب ....

مرابه دریچه قلبت کشاندی و در را بستی

در رو باز کن بابا دستم لای دره

 

خدا می دونه که من فقط تو رو دوست دارم

خدا می دونه که تو تنها عشق منی

خدا می دونه که این اس رو تا حالا واسه چند نفر فرستادم

فقط یه بار بهت می گم دوستت دارم

چون خوب نیست آدم زیاد دروغ بگه

اون صورت مظلومت

اون چشای پراشکت

اون نگاه پرخشمت

منو یاد کسی می اندازه

که توی عروسی غذا گیرش نیومده

 


دستت رو بذار روی سرت چیزی حس نمی کنی؟

تعجب نکن بعضی از بزها شاخ ندارن

نگاهت همچون باران است و قلبم همچون کویر

و می دانی که کویر بدون باران زنده است

پس برو بمیر

اگه خورشید محو تماشای تو نیست

دلگیر مشو از پشت کوه اومده

ستاد تزریق اعتماد به نفس کاذب

ما ز یاران چشم یاری داشتیم

هندوانه کاشتیم ، اما کدو برداشتیم

میدونی اسکل یعنی چی؟

گوشیتو برگردون
.
.
.
آهان یعنی همین

اگه همونقدر که واسه

خر کردن من تلاش کردی وقت می گذاشتی

تا الان آدم شده بودی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
تفریح و سرگرمی,دانلود آهنگ جدید,آهنگ,موزیک,فیلم,فیلم ایرانی,عکس یازیگران,اس ام اس,دانلود,نرم افزار, نرم افزار اندروید,اندروید,بازی,عکس,قالب,نمونه سوال,سوال,تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 139
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 3,030
  • بازدید کلی : 107,578