loading...
تفریح و سرگرمی
Admin بازدید : 54 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

FunShad.Com-20100503-be83ab3ecd0db773eb2dc1b0a17836a1

در مطالب قبلی به سنگ هایی اشاره کردیم برای سنگ درمانی و استفاده شما عزیزان و حال به این مطلب می پردازیم که آیا استفاده از سنگ درمانی مفید است یا مضر.

شايد برايتان عجيب باشد اگر بدانيد برخي درمانگران طبيعي از هزاران سال پيش با قراردادن سنگ‌هاي شفابخش بر نقاط مختلف بدن يا با تجويز آبي که سنگي خاص در آن قرار داده شده، درد بيماران خود را تسکين مي‌دادند و نتايج درماني موفقيت‌آميزي به دست مي‌آوردند. در منابع قديمي مکاتب درماني متعددي همچون طب سنتي ايران، طب سنتي آيورودا و چين به خاصيت درماني سنگ‌ها و گوهرها اشاره‌هاي فراواني شده است و حکماي صاحبنامي همچون  ابن‌سينا، ابوريحان بيروني و خواجه نصيرالدين طوسي در آثارشان به ارزش‌هاي درماني سنگ‌ها و گوهرهاي ارزشمند  اشاره کرده و نسخه‌هاي درماني متنوعي را ارائه کرده‌اند. امروزه مردم در سراسر جهان نيز با فرهنگ‌ها و زبان‌هاي مختلف از سنگ‌درماني و خواص آرامش‌بخش و تسکين‌دهنده سنگ‌ها نه‌تنها براي درمان بيماري‌ها و اختلال‌هاي روحي و جسمي بلکه براي پيشگيري از ابتلا به بيماري‌هاي جسم و روح نيز استفاده مي‌کنند.

Admin بازدید : 40 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

سری جدید جوک های خنده دار ۹۲


 

دوستم بهم گفت : نمیتونى تصور کنى چقدر مشتاقم هفته ى دیگه بیام فرودگاه استقبالت
گفتم : نه بابا نمیخواد زحمت بیوفتی
گفت : باشه ، پس رسیدى زنگ بزن
اشتیاقت کشت ما را !


Admin بازدید : 33 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

اعتراف های تکان دهنده طنز

اعتراف میکنم بچه که بودم می خواستم برم دستشویی تی وی رو خاموش میکردم تا کارتون تموم نشه وبعد میومدم گریه میکردم به مادرم میگفتم کاره تو بود روشن کردی کارتون تموم شد
::

::
اعتراف می کنم کوچیک که بودم تو سالن خونمون وقتی کسی نبود عینهو دیوونه ها شروع می کردم به رقصیدن… بعد یهویی یادم میو مد که خدا داره نگاه می کنه! خجالت می کشیدم می رفتم یه گوشه می نشستم!

Admin بازدید : 33 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

با وجود سنگینی بارش برف در مشگین‌شهر یک زن باردار کودک خود را سالم به دنیا آورد تا در برابر سرما و یخبندان تسلیم نشده باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عصر امروز و در اقدامی انسان دوستانه با اطلاع هم روستایی‌های این زن به تیم فوریت‌های پزشکی مشگین‌شهر، مأموران در روستای جمال‌آباد مشگین‌شهر حاضر شده و زنی را که در شرایط سخت و اضطراری زایمان قرار داشت با مراقبت‌های ویژه به بیمارستان انتقال دادند.

پزشک تیم فوریت‌ها در آمبولانس به صورت اولیه این زن باردار را مورد معاینه قرار داد و با انجام مراقبت‌های لازم به رغم مسدود بودن راه‌های روستایی، این زن با فداکاری نیروهای اورژانس به مرکز بیمارستانی مشگین‌شهر منتقل شده و زایمان خود را به سلامت انجام داد.

در حال حاضر مادر و کودک در سلامت به سر می‌برند و حال عمومی آنها در بیمارستان ولیعصر مشگین‌شهر خوب گزارش شده است.

این تیم پزشکی فداکار که زن باردار را نجات داده بودند با وجود سختی انتقال این زن، از عمل انجام شده ابراز رضایت کرده و سجده شکر به خاطر نجات جان دو نفر به جا آوردند.

Admin بازدید : 50 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

 


                                                                                                                                       
                                             

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حسام چراغعلی به نام خانه ای روی تپه با بالا ترین کیفیت
گیتار: فیروز ویسانلو ، تنظیم : علیرضا افشار ، میکس مستر : رضا پور رضوی
این آهنگ تیتراژ پایانی سریال خانه ای روی تپه می باشد.

 

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

Admin بازدید : 48 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود سری جدید برنامه شام ایرانی با کیفیت عالی – DVDRip

 آخرین بروز رسانی این برنامه: قسمت ۰۲ -  فصل ۴

دانلود سری جدید برنامه شام ایرانی


عنوان : شام ایرانی

کارگردان: محمد شایسته

موضوع : طنز اجتماعی

مدت زمان: ۷۰ – ۹۰ دقیقه

سال انتشار: پاییز ۱۳۹۲

فرمت: MKV

مهمانان فصل چهارم شب اول با میزبانی رضا داودنژاد: اکبر عبدی، فیروز کریمی، بیژن بنفشه خواه

مهمانان فصل چهارم شب دوم با میزبانی بیژن بنفشه خواه: اکبر عبدی، فیروز کریمی، رضا داوود نژاد

Admin بازدید : 33 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی تلخ اما شیرین با کیفیت عالی – DVDRip

دانلود فیلم تلخ اما شیرین

منتشر کننده فایل : تهران فیلم

عنوان : تلخ اما شیرین

کارگردان: جواد مزد آبادی

موضوع: طنز اجتماعی

سال تولید: ۹۲

مدت زمان: ۸۴ دقیقه

فرمت: MKV

حجم: ۶۹۰ مگابایت

بازیگران: خشایار راد، کیمیا بابائیان، مهران غفوریان، ارژنگ امیرفضلی، شادی احدی فر و…

خلاصه داستان: دو دوست، یکی شیطنت دارد و دیگری سعی می کند راه راست را انتخاب کند که در اثر آشنایی با دختری، دوست شرور سرش به سنگ می خورد و…

Admin بازدید : 299 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار جالب اس ام اس برای اندروید

برنامه اندروید

آیا از سیستم مدیریت Messaging همیشگی و تکراری در دستگاه های آندروید خسته شده اید؟ ما پیشنهاد می کنیم نرم افزار جالب Sliding Messaging Pro را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

هم اکنون قادر هستید سیستم پیام ها را در دستگاه های آندرویدی به شیوه ای جدید و به صورت اسلاید مدیریت کنید ! این نرم افزار بر پایه سیستم Messaging رسمی گوگل تهیه شده و قادر است دگرگونی وسیعی را در بخش پیام های دستگاه های شما ایجاد کند. از این پس برای جا به جایی میان گفتوگو ها تنها کافیست از سمت چپ صفحه نمایش به بیرون بکشید ، برای شروع یک گفتوگوی جدید ، تنها به حالت اسلاید از سمت راست نمایشگر می توانید انجام دهید ! پیام های قدیمی را با یک انتخاب ساده مدیریت کنید ، با بیش از ۱۰ پوسته جذاب و بسیار زیبا که سیستم مدیریت پیام های شما را مطابق با میلتان تغییر ظاهر می دهد ، پشتیبانی کامل از ۱۳۰۰ شکلک مختلف و محبوب ، پشتیبانی کامل از Google Voice ، پنجره پاسخ سریع ، قالب های متنی آماده برای پیام های سریع ، ویژگی Multi-Window برای گلکسی نوت ، پشتیبانی از Light Flow ، امکان ارسال تصویر و گفتوگوهای گروهی ، انیمیشن های سفارشی ، ویدجت ها و… از مهم ترین امکانات این نرم افزار به حساب می آیند. امیدواریم لذت ببرید.

Admin بازدید : 41 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

 دانلود نرم افزار آب و هوا و هواشناسی برای اندروید

بهترین برنامه های اندروید

 

آیا شما هم کمبود یک نرم افزار پیش بینی وضعیت آب و هوای حرفه ای را در دستگاه های آندرویدی خود احساس می کنید و قصد دارید یکی از بهترین برنامه ها را دانلود کنید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما عزیزان را با یکی از حرفه ای ترین نرم افزارها در این زمینه آشنا سازیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

برای ناظران وضعیت آب و هوا که این مسئله را برای سرگرمی دنبال نمی کنند ! Weatherzone تمامی ویژگی های یک نرم افزار حرفه ای در زمینه هواشناسی را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد. این خدمات عبارت است از : پیش بینی وضعیت آب و هوا در ۳ ساعت آینده و مشاهده نمودار وضعیت آب و هوا در ۴۸ ساعت آینده ! شما قادر هستید وضعیت آب و هوا را به صورت دقیق در روزهای آینده مشاهده کرده و نمودارهای مربوط به دمای هوا را در این روزها به طور دقیق به علاقه مندی های خود به صورت نامحدود اضافه کنید. Weatherzone با بهره گیری از بهترین مراکز پیش بینی وضعیت آب و هوا ، شما را به صورت لحظه ای از جدیدترین تغییرات دمایی مطلع می سازد. این نرم افزار قادر است تا ۷ روز آینده ، احتمال بارش باران به طور دقیق با بهره گیری از تصاویر ماهواره ای به نمایش بگذارد. امیدواریم لذت ببرید.

Admin بازدید : 47 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان سریال امنیتی “پیدا و پنهان” با کیفیت عالی 

دانلود قسمت پنجم سریال پیدا و پنهان

دانلود قسمت ۵ سریال پیدا و پنهان

دانلود سریال پیدا و پنهان با لینک مستقیم

دانلود قسمت ۵ پنجم سریال پیدا و پنهان با لینک مستقیم

کارگردانان: آرش معیریان، شهرام شاه حسینی | ژانر: امنیت ملی، پلیسی

تعداد قسمت ها: ۷ | مدت زمان: ۴۵ دقیقه | سال تولید: ۹۱

فرمت: MP4 | محدوده حجم: ۳۰۰ + ۱۵۰ مگابایت

 

خلاصه ی داستان:
داستان اصلی سریال که توسط گروهی متشکل از نویسندگانی چون فروغ فروهیده، داوود زادمهر و مهدی حمزه به نگارش درآمده، دربارهی چند مامور وزارت اطلاعات است که هر بار درگیر پرونده‏های مختلف اقتصادی، امنیتی، اطلاعاتی و … می‏شوند و هر کدام از این ماموران، جدا از درگیریشان با پرونده‏ها، قصه‏های خانوادگی و مشکلات مخصوص خودشان را دارند.

بازیگران:
فرامرز قریبیان، بیژن امکانیان، حمیدرضا پگاه، میرطاهر مظلومی، مریم معصومی، الیزابت امینی و…

.

درباره ی سریال:
این سریال هفت قسمتی که به دلیل حساسیت موضوعی سال گذشته در سکوت خبری تولید شد در داستان‌هایی مجزا به پرونده‌های امنیت ملی می‌پردازد. تنهایی، نقب شب، چراغها و کمین عناوین داستان‌های این مجموعه هستند که در این هفت قسمت به آنها پرداخته می شود.

Admin بازدید : 49 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود قسمت پنجم شاهگوش با لینک مستقیم

دانلود قسمت پنجم شاهگوش

 

موضوع : طنز

مدت زمان :۶۰ دقیقه

تعداد قسمت : ۲۶

کارگردان : سید محمد داوود میرباقری

 

بازیگران : محسن تنابنده ، اکبر عبدی ، سیروس گرجستانی ، فرهاد اصلانی ، مرجانه گلچین ، احمد مهرانفر ، شهرام حقیقت دوست ، طناز طباطبایی و…

خلاصه داستان قسمت پنجم : سرگرد سرخی و هومن آب پرور در حین ماموریت متوجه یک پژوی ۴۰۵ با مشخصات ماشین قاتل می شوند و پس از تعقیب و گریز دختر جوانی با نام مستعار لیدا مختار را دستگیر می کنند . در همین هنگام امیرعلی و گندم در کلانتری در حال دیدار هستند …

حدود نیمی از ماجراهای ۲۶ قسمت سریال “شاهگوش” در کلانتری می‌گذرد که این لوکیشن در یک هنرستان در شهرک قائم تهران قرار دارد.

از جمله انتقاداتی که به سریال وارد شد در مورد گریم محسن تنابنده بود که کاملا شبیه ابی است . محسن چاووشی به جای محسن تنابنده ( ابی ) خوانندگی می کند .

توضیحات : شاهگوش نام سریال کمدی ویدئویی در۲۶ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری تولید شده در سال ۱۳۹۲ است. سریال شاهگوش توسط شرکت تصویر گستر پاسارگاد تولید و عرضه می شود. حدود نیمی از ماجراهای ۲۶ قسمت سریال “شاهگوش” در کلانتری می‌گذرد که این لوکیشن در یک هنرستان در شهرک قائم تهران قرار دارد. از جمله انتقاداتی که به سریال وارد شد در مورد گریم محسن تنابنده بود که کاملا شبیه ابی است . محسن چاووشی به جای محسن تنابنده ( ابی ) خوانندگی می کند .

 

Admin بازدید : 58 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود سریال آوای باران

دانلود قسمت اول سریال آوای باران با لینک مستقیم

 

موضوع : اجتماعی

کیفیت : عالی

فرمت : MP4

کارگردان : حسین سهیلی زاده

 

بازیگران : حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، ثریا قاسمی، الهام چرخنده، امیر دژاکام، سیاوش خیرآبی، سپیده خداوردی و …

خلاصه داستان : این سریال داستان زندگی طاها ریاحی، تاجر داروست که با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می‌خورد. در این سریال زندگی کاراکترها در دو مقطع زمانی دهه ۷۰ و حال حاضر روایت می‌شود …

 

تعداد صفحات : 22

درباره ما
تفریح و سرگرمی,دانلود آهنگ جدید,آهنگ,موزیک,فیلم,فیلم ایرانی,عکس یازیگران,اس ام اس,دانلود,نرم افزار, نرم افزار اندروید,اندروید,بازی,عکس,قالب,نمونه سوال,سوال,تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 107
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 123
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 3,014
  • بازدید کلی : 107,562