loading...
تفریح و سرگرمی
Admin بازدید : 80 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

گوشی هایی که در سال ۲۰۱۳ عرضه شده اند را به شما معرفی کنیم.

۱۰. iPhone 5S پیشرفت های خوبی نسبت به مدل سال گذشته داشته است.


مطمئنا آیفون ۵S برای اکثر افراد بهترین و کارآمدترین گوشی هوشمند موجود در بازار است، اما واقعیت این است که S5 تغییر چندان قابل توجهی نسبت به آیفون ۵ نکرده است. آیفون جدید همان شکل و حس مدل قبلی خود را دارد، با این تفاوت که یک پردازندۀ قوی تر و یک سنسور شناسایی اثر انگشت دارد که به شما اجازه می دهد بدون وارد کردن پسورد دستگاه خود را باز کنید. درست است که ۵S این دو ویژگی جدید را ارائه می دهد، اما فکر می کنم شما هم قبول داشته باشید که این دو به تنهایی چندان خلاقانه به حساب نمی آیند.

Admin بازدید : 44 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

خبرگزاری ایلنا:  ایرانیان  همه ساله مراسم شب یلدا را گرامی می دارند. با نزدیک شدن شب یلدا یکی از دغدغه های مردم این سرزمین تهیه میوه برای این شب است.

 هر چند در حال حاضر همه نوع میوه‌ داخلی در بازار عرضه می‌شود اما در این میان تفاوت قیمت‌های جنوب و شمال تهران همچنان وجود دارد که مغازه‌داران دلیل آن را کیفیت و هزینه بالای اجاره‌ها در شمال شهر عنوان می‌کنند.

گفتنی است قیمتهای زیر براساس گزارش میدانی خبرنگار ایلنا  از ۳ نقطه شهر تهران(منطقه ظفر، میدان انقلاب و میدان شهدا) گردآوری شده است، تا به نوعی قیمت جنوب، مرکز و شمال تهران مشخص شود.

Admin بازدید : 32 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

کلم پلوی شیرازی

حافظ خوانی یکی از سنتهای شب چله است. به نظرتون همشهری های خواجه تو شب یلدا چه غذایی درست می کنن! یه غذای خوشمزه به اسم کلم پلو. شاید امسال شما هم امسال به سنت های قومی خودتون تغییری دادید و خواستید این غذا رو هم به سفره یلدا اضافه کنید. (فال حافظ)

Admin بازدید : 31 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

Cumin-Beet-Dip-2

مواد لازم :

2 عدد لبو پخته درشت ارغوانی و بدون پوست رگ و ریشه

روغن زیتون 2 ق غ

نمک و فلفل سیاه

زیره اسیاب کرده نوک ق چ

پنیر خامه ای نصف پیمانه

نصف یک لیموترش

برگ گشنیز برای تزیین

نان باگت حلقه ای و تست شده

Admin بازدید : 96 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

شب یلدای رویایی و به یاد ماندنی با ایده های جذاب دردانه

امشب اومدم با یک پست یلدایی. این دسر کار خاصی نداره فقط خالی کردن انارها یه کم وقت میبره که اگه با روشی که گفتم عمل کنید کار زیادی نداره. من برای لایه زیری از کاسترد استفاده کردم شما میتونید از پودینگ وانیلی، پالدا ، کرم شیر یا ژله بستنی استفاده کنید. بهر حال امیدوارم درست کنید و در شب یلدا در کنار اعضای خانواده نوش جان کنید.

 

 

مواد لازم: برای هشت تا دسر یعنی چهار تا انار

انار متوسط چهار عدد

پودر کاسترد ۲ قاشق غذاخوری

شیر دو لیوان

شکر دو قاشق غذاخوری

برای لایه ژله ای:

ژله قرمز (من چون طعم ژله انار رو دوست ندارم از ژله آلبالو که بنظرم خوشمزه است استفاده کردم.) یک سوم بسته

آب جوش یک سوم لیوان

آب سرد یک سوم لیوان


Admin بازدید : 53 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
پیش غذا و دسر با هندوانه برای شب یلدا
هندوانه یکی از نمادهای یلداست و هرساله ایرانیان با خوردن آن نیروی زندگی را به خود منتقل می کنند ، به مناسبت شب یلدا ، سالادها و دسرهایی که می توانید با هندوانه تهیه کنید را برای شما آماده کرده ایم.

بقیه در ادامه مطلب...
Admin بازدید : 35 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

بعضی از ایام در تقویم هر ملتی از اهمیت و پشتوانه تاریخی و فرهنگی خاصی برخوردارند. یكی از این ایام برای ما ایرانیان شب یلدا، آخرین شب فصل پاییز، طولانی ترین شب سال است. در این شب خانواده های ایرانی از هر قوم و مذهبی دور هم جمع می شوند و سعی دارند طولانی ترین سیاهی سال را با خاطره ای خوش از سر بگذرانند. خانم خانه نیز با آراستن منزل و فراهم كردن خوراكی ها و تنقلات مورد علاقه ذائقه ایرانی تلاش می كند سپری كردن بلندترین شب سال را برای اهالی خانه و مهمانان آسان تر كند. این ایده های كوچك می توانند شما را در جذاب تر كردن این مراسم یاری دهند. برای عملی كردن این ایده ها به كمترین زمان و وسایلی بسیار ساده نیاز دارید كه در اغلب خانه ها موجودند.


بعضی از تنقلاتی كه برای شب یلدا تهیه می كنید را می توانید خودتان به راحتی در منزل درست كنید. قلب های آبنباتی خیلی آسان و ظرف مدت كمتر از یك ساعت قابل تهیه هستند. تنها وسیله ای كه ممكن است در منزل نداشته باشید قالب این آبنبات ها است. اگر آبنبات ها را بدون چوب درست كنید می توانید از قالب های شیرینی و بیسكوئیت معمولی كه ممكن است در خانه داشته باشید استفاده كنید. اما چنانچه دوست دارید آبنبات چوبی باشد می توانید به راحتی با استفاده از قالب های شیرینی پزی كه از یك طرف باز شده اند یا با مقداری كاغذ آلومینیوم قالب درست كنید. به جای دسته های پلاستیكی مخصوص كه به عنوان چوب آبنبات استفاده می شود نیز می توانید چوب های باریك مخصوص كباب چوبی را در شكاف پایین قالب قرار دهید و آن را با چسب نواری كاغذی در جای خود ثابت كنید به طوری كه شكاف قالب نیز بسته شود.

Admin بازدید : 38 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

خانه ای زیبا و رویایی با تزیدینات شب یلدایی برای آخرین شب پاییز سال 92

بیایید امسال شب یلدای متفاوتی را تجربه کنید . کمی خود را به خاطر چیدمان و آرایش میز و یا سفره شب یلدا به زحمت بیاندازید . بجای اینکه در خرید انواع و اقسام میوه ها هول بزنید و تا سال آینده برای دوستانتان تعریف کنید، سعی کنید حال و هوای شب یلدا را برای خودتان و میهمانانتان خاطره انگیز کنید . سعی کردیم در این مقاله ایده هایی زیبا و ساده به شما پیشنهاد کنیم . چیدمان خانه برای شب یلدا , تزیینات شب یلدا

Admin بازدید : 49 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
برای تزیین هندوانه می توانید :

1- آن را از طول زیکزاک یا دالبر ونیم دایره ،نیم دایره ای برش داده اما نه کامل بلکه در وسط آن یک دسته ی زیکزاکی یا دالبری نگه داریدتا به شکل سبد شود وسپس هندوانه های داخل آن را گرد گرد با قاشق معمولی ویا با قاشقهای بستنی در آورده وبرای اینکه همه ی هندوانه ها را گرد گرد در بیا ورید از ابتدا که همه ی توپها را در می آورید در ظرفی دیگر ریخته وسپس همه را به سبد هند وانه ای خود وارد کنید.می توانید برای پذیرایی از چوبهای کبابی کوچک که چند عدد را در توپهای هندوانه ای فرو کرده اید و به آن شکل زیبایی هم می بخشد به جای چنگال استفاده نمایید.

 

روشهای تزئین هندوانه شب یلدا
Admin بازدید : 70 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

میان دوستـــان افتاده ای تک / رخت هندونه ،زلفت عین پشمک!

برایت می زنم اینک پیامک / شب یلدای تو ای گــــــل! مبارک!

 

********** اس ام اس شب یلدا **********

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ، بی تو یک عمر

فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو همین یک لحظه باقیست ،

تا یلدایی دیگر انتظارت را خواهم کشید . . .

 

********** اس ام اس شب یلدا **********

چند ساعت بیشتر به آخر پاییز نمونده، جوجه هاتو شمردی!؟

Admin بازدید : 49 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

 


 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

 

شب یلدا همیشه جاودانی است / زمستان را بهارزندگانی است
شب یلدا شب فر و کیان است / نشان از سنت ایرانیان است
یلدا مبارک


♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

امشب جایی نری میخوام بشمرمت

جوجو یلدات مبارک

 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

 

محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی
روی گل شما به سرخی انار

 

♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣

 

شب یلدا شب بزم و سرور است / شبی طولانی و غمها بدور است
شباهنگام تا وقت سحرگاه / بساط خنده و شادی چه جوراست
یلدا مبارک

Admin بازدید : 43 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)


به صد یلدا الهی زنده باشی
انار و سیب و انگور خورده باشی
اگر یلدای دیگر من نباشم
تو باشی و تو باشی و توباشی و…

 

*********  شب یلدا *********

 

برای بعضی دردها نه میتوان گریه کرد نه میتوان فریاد زد…برای بعضی دردها فقط میتوان نگاه کرد و بی صدا شکست…

 

*********  شب یلدا *********

Admin بازدید : 56 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

روش جالب برای تماس مستقیم با خط دایورت شده


همانطور که می‏دانید در گوشی‏های تلفن همراه قابلیتی به نام Divert یا انتقال مکالمه وجود دارد. بدین صورت که هنگامی که خط خود را بر روی شماره ‏ای دایورت می‏کنید، از این پس هر تماسی با شما گرفته شود به طور اتوماتیک به شماره مورد نظر تعیین شده منتقل می‏گردد. در نتیجه هیچ کس نمیتواند به طور مستقیم با خط شما تماس بگیرد و گوشی شما هیچ‏گاه زنگ نخواهد خورد!

.

بسیاری افراد از این کار جهت این‏که به هیچ تلفنی پاسخ ندهند و به اصطلاح اطرافیان را بپیچانند استفاده می‏کنند. اما از آنجا که دست بالای دست بسیار است قصد داریم ترفندی جالب را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن می‏توانید به طور مستقیم با خطی که دایورت شده است تماس بگیرید!

Admin بازدید : 42 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

ترفند های کاربردی برای کاهش مصرف باطری در گوشی های هوشمند اندروید


کاهش مصرف دیتا و باطری در اندروید

امروزه گوشی‌های هوشمند همه کاری انجام می‌دهند، فیلم پخش می‌کنند، موزیک پخش می‌کنند، کارهای بانکی شما را انجام می‌دهند، آپدیت‌های صفحات اجتماعی شما را نشان می‌دهند و هزاران کار دیگر که شاید امروزه قابلیت تماس گرفتن آن‌ها جزو کمترین کارهایی باشد که انجام می‌دهند. اما برای انجام تمام این کارها یک مورد خیلی مهم باید در این گوشی‌ها قوی باشد و آن باتری است. با این همه کار انرژی زیادی توسط گوشی مصرف خواهد شد و شارژ باتری زودتر از حالت معمول به اتمام می‌رسد.
.
این مقاله قصد دارد که به شما آموزش دهد چه کارهایی انجام دهید تا باتری شما دیرتر تمام شود و اگر نیاز به تماس با تلفن خود پیدا کردید و به برق دسترسی نداشتید به اصطلاح کارتان لنگ نماند. تمام این روش‌ها مربط به دیتای گوشی شما خواهد شد که بیشترین مصرف را در گوشی دارد و دشمن باتری شما است.

Admin بازدید : 41 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود اپلیکیشن فارسی و سرگرم کننده ی چیستان Chistan v2.0

نرم افزار چیستان؛ یک برنامه فکری و سرگرمی مناسب

دانلود برنامه فارسی چیستان برای اندروید

برنامه چیستان در چهار سطح مختلف توسط برنامه نویسان کشور طراحی و ارائه گردیده است. این چهار سطح از سطح مبتدی شروع می شود و در سطح حرفه ای پایان می یابد، با گذراندن تمامی مراحل هوش خود را به دیگران ثابت کنید.

اگر شما هم مایل به دانستن جذاب ترین و سخت ترین چیستان ها می باشید به هیچ وجه این برنامه فوق العاده را از دست ندهید.

Admin بازدید : 45 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود بازی فوق العاده زیبای مسابقه اتومبیل رانی CSR Racing v1.2.8

نسخه اندروید یکی از برترین بازی های سیستم عامل iOS

CSR Racing v1.2.8

CSR Racing بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی بی نظیر و خیره کننده در سبک بازی های ماشینی برای اندروید است که مسابقات آن در خیابان های شهر صورت خواهد گرفت. گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد!

در بازی CSR Racing انواع ماشین های شرکت های معروف دنیا از جمله شورولت، مک لارن، BMW و Audi R8 در اختیار شما قرار می گیرد.

.

ویژگی های بازی CSR Racing
- دارای گرافیک بسیار عالی و HD
- در اختیار قرار دادن ماشین های مختلف با امکان انتخاب
- دارای پیست های مسابقه ای مختلف برای مسابقه
- امکان بهبود و ارتقای ماشین و افزایش قدرت با پول
- گیم پلی اعتیاد آور با کیفیت صداگذاری پیشرفته

Admin بازدید : 34 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود سریال جدید و بسیار زیبای “خانه ای روی تپه” با کیفیت عالی TVRip

با لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

 

دانلود مجموعه تلویزیونی خانه ای روی تپه با کیفیت بالا

کارگردان: داریوش یاری | موضوع: اجتماعی

تعداد قسمت ها: 15 | مدت زمان: 45 دقیقه | ساعت پخش: 21:30

فرمت: MP4 | میانگین حجم هر قسمت: 300 مگابایت | پخش از شبکه دو سیما

خلاصه داستان:
این سریال که داستانی اپیزودیک دارد، قصه زندگی پسری نوجوان را در شمال کشور روایت می‌کند که با خواهر و مادر خود در یک روستا زندگی می‌کنند و هر بار یک خانواده میهمان آن‌ها می شوند. پسر خانواده به خاطر اینکه احساس مسئولیت می‌کند و در عین حال‌ خلاقیت‌های خوبی دارد، تلاش می‌کند تا برای کسب درآمد و تامین معاش خانواده، خانه مخروبشان را محلی برای جذب توریست قرار دهد و این شروع ماجراهای جالبی می شود…

بازیگران:
فاطمه گودرزی، مهران رجبی، همایون ارشادی، رحیم نوروزی، زیبا بروفه، امیر نوری و…

Admin بازدید : 34 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

با کیفیت عالی DVDRip و لینک مستقیم به همراه نسخه کم حجم

 

دانلود فیلم هیس! دخترها فریاد نمیزنند

کارگردان: پوران درخشنده | ژانر: اجتماعی

سال تولید: 1392 | مدت زمان: 92 دقیقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 373 + … مگابایت

بازیگران:
شهاب حسینی، مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، رضا توکلی و با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی

خلاصه داستان:
بی توجهی و سهل انگاری پدر و مادر شیرین هشت ساله، واقعه ای را برای او رقم می زند که زخمش سالها بر روح او باقی می ماند و همه زندگی اش را تحت الشعاع خود قرارمی دهد. آنچه این زخم را عمیق تر می کند و واقعه را به فاجعه ختم می سازد، این است که دخترک هیچکس را نمی یابد تا دردش را با او در میان بگذارد. شیرین دو بار تا آستانه ی ازدواج پیش می رود اما ازدواجش به هم می خورد. او در سومین تجربه اش دچار بحران می شود و…

Admin بازدید : 41 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام لحظه های سرد

ترانه ، آهنگ ، تنظیم  ، میکس و مسترینگ : امیرعلی

| دانلود با دو کیفیت متفاوت |

| آهنگ احساسی و شنیدنی |

آهنگ جدید عیلرضا روزگار | آهنگ پدر


Admin بازدید : 34 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود ریمیكس جدید و فوق العاده زیبای آهنگ علی تكتا (زیبایی) به نام كار توئه

ریمیكس: علی ضیاء/ آهنگ و ترانه: علی زیبایی / تهیه شده در كمپانی مزو
"این اثر اولین آهنگ از 10 قطعه جدید علی زیبایی است كه به زودی یك به یك منتشر می شوند"

دانلود ریمیكس جدید آهنگ علی تكتا (زیبایی) به نام كار توئه

تعداد صفحات : 22

درباره ما
تفریح و سرگرمی,دانلود آهنگ جدید,آهنگ,موزیک,فیلم,فیلم ایرانی,عکس یازیگران,اس ام اس,دانلود,نرم افزار, نرم افزار اندروید,اندروید,بازی,عکس,قالب,نمونه سوال,سوال,تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 2,966
  • بازدید کلی : 107,514