loading...
تفریح و سرگرمی
Admin بازدید : 59 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)


ال‌جی آپتیموس L7 II، یکی از گوشی‌های رده متوسط اندرویدی است که با صفحه نمایش 4.3 اینچ و عمر باتری زیاد خود طرفداران بسیاری در بازار پیدا کرده است. شاید بتوان ادعا کرد اندازه 4.3 اینچ برای نمایشگر یک گوشی هوشمند بهترین گزینه است.


آپتیموس L7 II ال جی در دو مدل تک سیم‌کارته  (Optimus L7 II) و دوسیم‌کارته (Optimus L7 II Dual) عرضه می شود. و ما مدل دو سیم‌کارته را برای بررسی برایتان انتخاب کرده‌ایم.

Admin بازدید : 40 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

دانشگاه در ایران یکی از معضلات جوانان است. آنها باید دست کم یک سال از زندگی خود را به درس خواندن سپری کنند تا بتوانند در یک دانشگاه دولتی و قابل قبول، در یک رشته خوب قبول شوند. البته چند سالی هست که این اجبار و تلاش ها از بین رفته اند و انواع دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی یا حتی دانشگاه آزاد، افرادی که علم و دانش ضعیفی دارند را ثبت نام می کنند. از آن بدتر اینکه رشته های رنگارنگی به دانشگاه های اضافه شده است که واقعا و اصولا هیچ ارزش و اعتباری ندارد و دانشجو پس از چهارسال درس خواندن و پرداخت هزینه های بالای تحصیل، مدرکی بی اعتبار و بی ارزش می گیرد که هیچ بازار کاری برای آن نیست.

Admin بازدید : 51 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

سیستم عامل اندروید در چند سال آنقدر در میان کاربران ایرانی فراگیر شده که برای تمام افراد درگیر با آن، فرصت های اقتصادی بسیاری به وجود آمده.



 با وجود تحریم ها و بسته بودن فروشگاه Google Play بر روی ایرانیان، راه افتادن فروشگاه هایی موازی مانند کافه بازار و ... این انگیزه را در توسعه دهندگان داخلی به وجود آورد تا به سوی اپلیکیشن نویسی پیش بروند و از این طریق برنامه های خود را به دست کاربران برسانند.در میان اپلیکیشن های داخلی، علاقه مندان به بازی سازی نیز بی کار ننشسته و سعی می کنند تا بازی های هیجان انگیزی را در اختیار کاربران قرار دهند.

Admin بازدید : 27 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

chemax

 

 

CheMax 15.2 این نرم افزار دارای کد تقلب های انواع بازی های رایانه ای است که در این نسخه در پایگاه داده های آن بیش از 6100 بازی وجود دارد که به راحتی می توانید نام بازی مورد نظر خود را جستجو کنید و در صورت وجود کد از آن استفاده کنید و با استفاده از این کدها بازی را هک کنید و مراحل آن را به راحتی به پایان برسانید .

Admin بازدید : 38 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

QuarkXPress

 

نرم افزاری قدرتمند در زمینه ترکیب نوشتن، ویرایش و حروف چینی با رنگ و تصاویر برای تولید خروجی نهایی پویا می باشد. QuarkXPress، رابط کاربری چند منظوره است که به شما کمک می کند تا متن ها را ترکیب کنید و تصاویر و رنگ را ویرایش نمایید. QuarkXPress به طور گسترده ای توسط مجلات، روزنامه ها، آژانس های تبلیغاتی، حروف چین ها، پرینتر ناشران شرکت ها، شرکت های طراحی، فروشگاه، ناشران کتاب ها و طراحان فرم استفاده می شود. همچنین توسط شرکت های تجاری نیز برای چاپ و نشر استفاده می گردد. مطالبی را بر حسب تخصص موجودتان درست کنید و محتوای چاپ شده تان را بر روی رسانه های مختلف به اشتراک بگذارید. برای این کار از ابزار ساخت برنامه های چندمنظوره فلش و وب، بدون نیاز به کدنویسی و یا انجام دادن کاری اضافی استفاده کنید.
متن های بسیار عالی ایجاد کنید و افکت هایی که می خواهید با استفاده از فن چاپ طراحان انجام دهید. از این نرم افزار آسان و در سطح حرفه ای در ساخت صفحاتتان استفاده کنید.


قابلیت های نرم افزار QuarkXPress:

  • دارای ابزار فلش و وب
  • وارد کردن فایل Illustrator و ابزار تصویر جدید
  • کنترل تصویرگر و صفحه کلید فتوشاپ
  • طرح بندی صفحه با قابلیت کشیدن و رها کردن
  • دارای سبک های خروجی برای گردش پی دی اف، از جمله PDF/X و PDF/X PLUS
  • قابلیت چاپ و نشر
  • و ...
Admin بازدید : 43 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

در بازار تبلت برند هایی مثل ایسوس، سامسونگ و اپل بیشتر شده و قیمت ها هم کاهش یافته است.

toughtablet3_verge_super_wide

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ شما در جدول زیر می توانید لیست قیمت روز برخی از تبلت های موجود در بازار را ببینید. برای مشاهده عکس و مشخصات بر روی نام آن کلیک کنید.

Admin بازدید : 74 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

Google Chrome 31.0.1650.63 Final گوگل کروم یک نرم افزار مرورگر اینترنت متن‌باز است که توسط شرکت گوگل عرضه شد. در ابتدا نسخه آزمایشی آن برای کاربران نرم افزار سیستم عامل ویندوز در یک صد کشور جهان عرضه شد ولی نسخه های منطبق با نرم افزار عامل لینوکس و رایانه اپل مکینتاش آن هم در آینده توزیع شد.این مرورگر بر پایه هسته مرورگر اپن‌سورس WebKit نوشته شده است. از امکانات و قابلیت های آن می توان به Tabbed browsing، امکاناتی مشابه Privacy در ویندوز اکسپلورر و Speed Dial در مرورگر اپرا اشاره نمود. این مرورگر فوق العاده سریع شرکت گوگل همانند سایت گوگل از ظاهر بسیار ساده ای تشکیل شده است. از مزیت های گوگل کروم می توان به وجود بخشی با نام Task manager یا مدیریت پردازش ها در این مرورگر اینترنت اشاره کرد که قالبت مدیریت تب های باز شده و پلاگین های بارگزاری شده را به کاربر میدهد.

 

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome :

  • سرعت بالا در بارگزاری صفحات
  • دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
  • امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
  • جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp Blocker)
  • محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
  • دارای پوسته های مختلف
Admin بازدید : 94 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)


محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.


قابلیت های نرم افزار Mozilla Firefox:

  • واسط کاربری جدید و جذاب تر نسبت به قابل
  • سرعت بسیار بالا در بارگزاری صفحات وب
  • داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
  • امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
  • جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
  • جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup bloker)
  • محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
  • مدیریت حرفه ای تر Add-on ها
  • استفاده ساده تر از نرم افزار
  • پشتیبانی از HTML نسخه 5
  • پشتیبانی از نسخه 3 CSS
  • امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WebM
  • کاهش بسیار محسوس Crash ها در استفاده از این نسخه
  • سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات
  • آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی (اجرای بهتر بازی ها و چت کردن)
  • امکان نمایش تمام صفحه ویدئوها
  • امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده
  • کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند
  • انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف
  • سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
  • و ...
Admin بازدید : 30 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

 

همواره برای تمامی سری های بازی محبوب Pro Evolution Soccer پس از انتشار رسمی بازی ، افزونه هایی عرضه می شود تا بازی را به جدیدترین نقل و انتقالات ممکن و انجام آخرین تغییرات آپدیت کند. در آخرین نسخه این افزونه ها ، برای بازی بسیار محبوب Pro Evolution Soccer 2014 که چندی پیش منتشر شده .

Admin بازدید : 33 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

joomla

جوملا، نرم افزار مدیریت محتوای وب سایت / پورتالی است که به شما کمک می‌کند در سریع ترین زمان و بدون نیاز به داشتن تخصص فنی، یک وب سایت کاملا حرفه ای را ایجاد و مدیریت کنید. انعطاف فوق العاده این نرم افزار و معماری منحصر به فرد آن به شما اجازه می دهد در هر زمان که مایل باشید، قابلیت های جدیدی را به وب سایت / پورتال خود اضافه کرده و از آن بهره برداری کنید.

کاربردهای جوملا
امکانات زیاد جوملا، کاربردهای آن را در دنیای وب سایت های اینترنتی گسترش داده است. انواع وب سایت های تجاری کوچک، وب سایت های سازمانی بزرگ، کسب و کار آنلاین و تجارت الکترونیک، پورتال های خدمات الکترونیک، وب سایت های سازمان های دولتی، سایت های مذهبی، وب سایت های آموزشی و پرتال های آموزش الکترونیک، وب سایتهای خبری و حتی وب سایت های شخصی کوچک، بوسیله جوملا پیاده سازی شده اند.

Admin بازدید : 47 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)


يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

Admin بازدید : 33 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود سریال آوای باران

Avaye Baran21 دانلود سریال جدید آوای باران

موضوع : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۲

 تعداد قسمت ها :  ۴۰ قسمت

 کارگردان : حسین سهیلی زاده

 بازیگران : حمید رضا پگاه ، سام درخشانی ،ثریا قاسمی ،الهام چرخنده ،امیر دژاکام ، سیاوش خیرآبی،سپیده خداوردی و …
خلاصه داستان : زندگی خانوادگی مردی به نام طه ریاحی که تاجر داروست با بروز اتفاقاتی دگرگون شده و سرنوشت عجیبی برای او و دخترش رقم می خورد و . . . . .

Admin بازدید : 22 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

» توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود «


 موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۰

کارگردان : مرتضی آتش زمزم

بازیگران : شهرام قائدی، ذبیح افشار، مانا بهرامی، علی اکبر میاندار، مهدی باقربیگی و کیانا شهنام

خلاصه داستان : این فیلم روایت داستان زندگی فرید است، فرید به همراه دوستش مسعود در معاملات مواد مخدر به دنبال آرزو ها و رویاهای خود هستند. فرید که خود مواد مخدر مصرف میکند در بزرگترین قاچاق هروئین فشرده با یک مافیای خارجی هزینه گزافی پرداخت می‌کند.

Admin بازدید : 37 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
mobispine iphone mms application  ترفند و آموزش فعال سازی ام ام اس (MMS) ایرانسل

 

آموزش فعال سازی ام ام اس (MMS) ایرانسل

سرویس پیام چند رسانه ای MMS یا (Multimedia Messaging Service) به شما امکان می دهد تا علاوه بر متن های طولانی، عکس و موسیقی را نیز به سایر مشترکین ایرانسل ارسال کرده و یا به نشانی اینترنتی آنها ایمیل کنید.برای ارسال پیام چندرسانه ای، گوشی شما باید دارای قابلیت استفاده از این سرویس باشد و همچنین، تنظیمات پیام چندرسانه ای می بایست بر روی آن ذخیره شده باشد. ایرانسل، پیش از این تنظیمات MMS را از طریق پیام کوتاه برای مشترکین ارسال نموده است. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید به روشهای زیر این تنظیمات را دریافت نمایید:

Admin بازدید : 479 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
رایانه‌ ها به وسیله سیستم عامل امکانات نرم افزاری و سخت افزاری را در اختیار کاربران قرار می‌ دهند و این کار را با استفاده از رابط کاربری User Interface انجام می‌ دهند. رابط کاربری در سیستم عامل‌ های قدیمی فقط بصورت متنی بود (همانند خط فرمان) و با پیشرفت دانش رایانه ، رابط‌های کاربری گرافیکی Graphic User Interface هم به سیستم عامل‌ ها افزوده شد. خط فرمان در سیستم عامل‌های مانند ویندوز ، لینوکس و... بصورت یک نرم افزار ارائه می‌شود که Command Prompt نام دارد.


آموزش کامل دستورات CMD در ویندوز

در این آموزش یاد خواهید گرفت :
- آموزش باز کردن برنامه CMD
- آموزش دستورات CMD
- آموزش دستورات Command Prompt
- و...

Admin بازدید : 46 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)

فیلم سعادت آباد با کیفیت عالی DVD با لینک مستقیم به همراه لینک کمکی

” توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود “


 

 

دانلود فیلم سعادت آباد با کیفیت خوب و لینک مستقیم

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : ۵۷۰ مگابایت

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۸۹

کارگردان : مازیار میری

بازیگران : مهناز افشار، امیر آقایی، حامد بهداد، لیلا حاتمی، هنگامه قاضیانی، حسین یاری، مینا ساداتی

خلاصه داستان : فیلم حکایتگر داستان سه خانواده است در سعادت آباد که شبی را برای حل مشکلات شان به بهانه تولد محسن (حامد بهداد) دور هم جمع می شوند و یاسی (لاله حاتمی) همسر محسن برای بهتر برگزار شدن این مهمانی دختر کوچکش را همراه پرستار بچه (مینا ساداتیان) روانه منزل او می کند. در این مهمانی لاله (مهناز افشار) و شوهرش علی (امیر آقایی)، همچنین بهرام (حسین یاری) و همسرش تهمینه (هنگامه قاضیانی) حضور دارند، اما بعضی اتفاقات در تغییر جریان میهمانی ماجرا را وارونه می کند…

توضیحات و اخبار این اثر : سعادت آباد پنجمین تجربه فیلمسازی مازیار میری است . کارگردانی که اخیراًً فیلمهای پاداش سکوت و کتاب قانون را از او دیده بودیم . در اینکه این فیلم بهترین اثر کارنامه هنری کارگردانش است شکی نیست ، در اینکه تمام بازیگران این فیلم یکی از بهترین هنرنمایی های چند سال اخیرشان را ارائه داده اند تردیدی وجود ندارد . میری( به کمک متن دقیق امیر عربی ) با این فیلم به لحاظ کیفی نمره خوبی می گیرد اما به لحاظ محتوا و مضمون نیاز به تامل بیشتری هست. این فیلم قصد دارد به مشکلات و معضلات موجود در روابط خانوادگی طبقه متوسط شهرنشین بپردازد و از طریق پرداختن به جزئیات و عیان کردن مسائل زشتی مثل خیانت ، دروغگویی و عدم اعتماد متقابل در روابط این قشر از جامعه آنها را به چالش بکشد .

 

Admin بازدید : 37 دوشنبه 25 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود سریال آوای باران

قسمت هفتم سریال آوای باران اضافه شد |دوشنبه ۲۵  آذر ۹۲

دانلود سریال آوای باران با لینک مستقیم

موضوع : اجتماعی

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : ۲۰۰ مگاباید

کارگردان : سعید سهیلی زاده

 

بازیگران : حمیدرضا پگاه، سام درخشانی، ثریا قاسمی، الهام چرخنده، امیر دژاکام، سیاوش خیرآبی، سپیده خداوردی و …

خلاصه داستان : قصه زندگی کودکی به نام باران است. او دختری ۷ ساله (با بازی هنرمند خردسال مبینا آتشی)است که به دلیل زمان طولانی این کاراکتر در قصه سریال، نقش بزرگسالی‏اش هم نشان داده می‏شود که آزاده سادات زارعی بزرگسالی‏اش را ایفا می کند.باران در خانواده کاملا مرفهی زندگی می‏کند که از نعمت داشتن مادر محروم است؛ مادر باران در پرواز هواپیمایی ایرباس مهماندار بوده که طی سانحه ای شهید می شود و او به همین دلیل تنها با پدر(طاها ریاحی) با بازی حمیدرضا پگاه، خواهرزاده پدر(نادر توتونچی) با بازی سام درخشانی، همسرش(زیور)با بازی الهام چرخنده و سیاوش خیرابی در نقش فرید پسر خانواده زندگی می کند.در ادامه قصه،پدر باران به خارج از کشور سفر می کند و بنا به دلایلی گرفتار می‏شود و باران به دلیل ناملایمات و مشکلاتی که در خانه دارد از خانه بیرون می‏ زند و اتفاقاتی برایش می‏افتد که درگیر اتفاقاتی …

تعداد صفحات : 22

درباره ما
تفریح و سرگرمی,دانلود آهنگ جدید,آهنگ,موزیک,فیلم,فیلم ایرانی,عکس یازیگران,اس ام اس,دانلود,نرم افزار, نرم افزار اندروید,اندروید,بازی,عکس,قالب,نمونه سوال,سوال,تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 177
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 213
  • بازدید سال : 3,068
  • بازدید کلی : 107,616