loading...
تفریح و سرگرمی
Admin بازدید : 41 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

راهنمای ۲۰۱۴ سئو :  الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل،  محتوا و اقتدار

در ماه نوامبر به سر می بریم، یعنی زمان معرفی راهنمای سالانه سئو برای سال بعد! اگوریتم مرغ مگس خوار گوگل ، بازاریابان اینترنتی و متخصصین سئو را ببیشتر بر محتوا و اقتدار متمرکز کرده و برای همه چنین سوالی پیش آمده است که این الگوریتم جدید چه معنایی در مرتبط بودن کلمات کلیدی و لینک لینک بیدلنیگ دارد.

در همین زمان، به نظر می رسد، متخصصین سئو در کار کردن با بینگ نیز به مشکل برخورد کردهه باشند. به نظر من، امسال، کتابچه باید دو بخش داشته باشد. امروز، من در مورد مرغ مگس خوار و استراتژی محتوایی صحبت می کنم. و در ماه بعد، من به مسایل رسانه های اجتماعی، محلی، موبایلی، بین الملل و دیگر مسایل مهم خواهم پرداخت.

Admin بازدید : 18 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

مسي باارزش‌ترين بازيکن تاريخ جام جهاني

ليونل مسي در فهرست گرانقيمت ترين بازيکنان جام جهاني 2014 برزيل بالاتر از کريستيانو رونالدو و نيمار در رده نخست قرار گرفت تا عنوان گران‌ترين بازيکن تاريخ اين مسابقات هم لقب بگيرد.

روزنامه لا ناسيون آرژانيتن در گزارشي درباره ارزشمندترين بازيکنان جام جهاني اعلام کرد ليونل مسي با 139 ميليون دلار گرانقيمت‌ترين بازيکن جام جهاني است و توانسته بالاتر از کريستيانو رونالدو پرتغالي با 104 ميليون دلار و نيمار با 67 ميليون دلار قرار بگيرد. اين روزنامه شرايط فعلي بازيکنان و قيمت فعلي آنان را مورد ارزيابي قرار داده است. اين در حالي است که فوق‌ستاره آرژانتيني در سال 2013 با مصدوميت‌هايي که پشت سر گذاشت نتوانست درخشش خود در سال 2012 را تکرار کند.

Admin بازدید : 29 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

پيراهن تيم ملي فوتبال ايران در مراسمي ويژه رونمايي مي‌شود.

بر اساس برنامه‌اي که فدراسيون فوتبال و اسپانسر البسه تيم ملي تنظيم کرده‌اند قرار است 29 دي همزمان با ميلاد پيامبر اکرم (ص) در مراسمي ويژه از پيراهن جديد تيم ملي ايران رونمايي شود.

به گزارش ايسنا، اين پيراهن‌هاي جديد در جام جهاني 2014 توسط بازيکنان تيم ملي استفاده خواهد شد.

مسوولان فدراسيون فوتبال و اسپانسر تيم ملي به دنبال قطعي کردن اين تاريخ با اعضاي کادر فني تيم ملي بودند که پس از اعلام حضور کي‌روش در ايران همزمان با اين تاريخ، زمان 29 دي براي رونمايي از پيراهن تيم ملي قطعي به نظر مي‌رسد.

 

Admin بازدید : 32 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

تکنیک اسیا نوشت: فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در جهان است، پس اگر بتوانید بهترین بازیکن فوتبال جهان را ستاره ی تبلیغ تلویزیونی خود کنید، به موفقیت زیادی دست پیدا خواهید کرد.

به گزارش سیتنا به نقل از تیک، نرم افزار وی چت دقیقا دست به چنین اقدامی زده است و از لیونل مسی به عنوان ستاره تبلیغات تلویزیونی خود استفاده کرده است.

وی چت ظاهرا هزینه بسیار زیادی را خرج مسی کرده است اما در مقابل می تواند انتظار استفاده هوادران فوتبال از خود را داشته باشد.

Admin بازدید : 19 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

آیا شما تاکنون ویندوز۸ را امتحان کرده اید؟ اگر اخبار و مقالات سایت را دنبال کرده باشید طی مطالب زیادی به پوشش خبری ویندوز۸ و تفاوت های آن با ویندوز۷ پرداختیم.اما جالب است بدانید خود من که در حال نوشتن این مقاله هستم هنوز از ویندوز ۷ استفاده میکنم.

Admin بازدید : 24 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

جایزه بازی های رایانه ای مستقل جهان برای یک بازی ایرانی اختصاص داده شد. بازی رایانه ای ایرانی «ارتش فرازمینی» به عنوان برترین بازی مستقل جهان در دور دوم رقابت های برترین بازی مستقل جهان معرفی شد.

Admin بازدید : 25 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

به نظر می‌رسد گوشی‌های هوشمندی که در نمایشگاه امسال شرکت می‌کنند به نسبت سال قبل بزرگ تر شده‌اند و برخی دارای پردازنده ۶۴ بیتی هستند.

خوب اول بهتر است کمی بیشتر در مورد نمایشگاه CES بدانیم.

نمایشگاهی که به عنوان قله تکنولوژی شناخته می‌شود و در آن آخرین دستاوردهای فناوری به نمایش گذاشته می‌شود.

Consumer Electronics Show نقطه شروع بزرگترین محصولات تکنولوژی در طول سال می‌باشد که این محصولات شامل اسمارت فون ها، تبلت ها، کامپیوتر ها، انواع تلویزیون، سخت‌افزارهای بازی و بسیاری دیگر از زمینه‌های مختلف تکنولوژی است. در این نمایشگاه حدود ۱۴۰.۰۰۰ شرکت‌کننده از حدود ۱۴۰ کشور جهان شامل نماینده مطبوعات مختلف، طراحان، فروشندگان، سرمایه‌گذاران و تحلیلگران شرکت خواهند داشت.

Admin بازدید : 54 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

مزایای این لپ تاپ: طراحی جذاب و بادوام، پد لمسی نرم و روان، صفحه نمایشی با رنگ‌های درخشان و زنده، کیفیت صوتی بالا

معایب این لپ‌تاپ: صفحه‌کلید پلاستیکی که کاربر در هنگام تایپ کمی مشکل دارد، عمر باتری کمتر از حد متوسط است

حکم نهایی: لپ‌تاپ Dell Latitude، برای کسب‌وکار مناسب است و دارای یک صفحه نمایش Full HD است. اما دوام آن کم است.

بهتر است در ادامه بررسی با ما باشید تا تصمیم نهایی خود را برای خرید بگیرید.

Admin بازدید : 25 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

مشخصات یک تبلت درجه یک گران قیمت:مزایای این تبلت: تبلت ( Samsung Galaxy Note ۱۰٫۱ )۲۰۱۴ همراه با سیستم عامل آندروید ۴٫۳ به بازار خواهد آمد. این تبلت دارای پردازنده فوق‌العاده قوی است و دو دوربین که به صورت پیشرفته درون این تبلت قرار دارند و روشنایی و وزن قابل حمل به همراه بهبود ویژگی‌های قلم هوشمند S از دیگر مزایای جدید این تبلت می‌باشد.
معایب این تبلت:تشخیص قلم در این تبلت هنوز بهبود نیافته است و ناقص است.
سخن پایانی:قلم هوشمند بهبود یافته S باعث شده است که قیمت این تبلت افزایش یابد اگر شما کار مخصوصی ندارید که کاربرد این قلم به شما کمک کند بهتر است دور این تبلت را خط قرمز بکشید.
به نظر من بهتر است ویژگی‌های اولین نسخه Samsung Galaxy Note ۱۰٫۱ را بررسی کنیم و سپس به بررسی نسخه ۲۰۱۴ آن بپردازیم.

 

Admin بازدید : 25 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

وب‌سایت Reviewedکه یکی از برجسته‌ترین وب‌سایت‌های حرفه‌ای بررسی کالاهای مختلف است، هر ساله در ماه نوامبر، بهترین محصول را معرفی می‌کند. امسال در بخش مانیتور‌ها، مانیتور سامسونگ مدل S9یا S27B971Dتوانست لقب بهترین مانیتور سال را از این وب‌سایت دریافت کند.

Admin بازدید : 21 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

 

همه ی ما کنجکاویم بدانیم با اختراعات جدیدی که در سال ۲۰۱۳ وارد دنیای فناوری شدند ومحصولات جدیدی که در این سال به بازار عرضه شدند ، شرکت های مختلف برای سال جدید چه برنامه ای در سر دارند ؟ ما در اینجا به بررسی ۱۰ پیش بینی که برای تکنولوژی های جدید سال ۲۰۱۴ مطرح شده اند می پردازیم .

Admin بازدید : 160 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

ویژگیهای جدیدترین تلفن هوشمند سامسونگ که با نام گلکسی اس ۵ وارد بازار می شود فاش شد، این تلفن ضد آب و ضد گردخاک است.

گلکسی اس ۵ سامسونگ دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی است که گرفتن تصاویر در نور کم را بهبود بخشیده است. براساس گزارشهای غیر رسمی که درباره این تلفن هوشمند منتشر شده به نظر می رسد که این دستگاه نیز درمیان تلفنهای هوشمندی قرار می گیرد که تمرکز شدیدی روی دوربین آن شده است

Admin بازدید : 50 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

حید لشکری: کنسرت «حمید عسکری» روز ۲۷ دی‌ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود. جزئیات این کنسرت و آلبوم جدید او که به موعد انتشارش نزدیک می‌شویم بهانه این گفتگو بود. حمید عسکری در ابتدا گفت: «قرار بر این بود که تا بعد از انتشار آلبوم جدید اصلا کنسرتی در تهران نداشته باشیم. این مساله را در کنسرت آخر که شهریور ماه و در سالن میلاد برگزار شد نیز اعلام کردم. ...

Admin بازدید : 99 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

 

عنوان: پروژه نرم افزار مدیریت رستوران و کافی شاپ با سی شارپ
نوع: تایپ شده
فرمت: سی شارپ
کیفیت: عالی

پروژه نرم افزار مدیریت رستوران و کافی شاپ با سی شارپ، در این پروژه که با زبان سی شارپ و پایگاه داده ی SQL پیاده سازی شده است شما قادرید سفارشات مشتریان خود در رستوران، یا کافی شاپ را مدیریت نمایید. این پروژه دارای محیط کاربر پسند بوده و دارای امکانات زیر است :

امکان صدور فاکتور فروش با قابلیت ثبت در پایگاه داده و پرینت

امکان نمایش منوی غذایی به همراه کد سفارش

امکان تهیه گزارش روزانه از سفارشات دریافتی به تفکیک میز، غذا و شماره فاکتور

امکان جستجو در سفارشات ثبت شده در بازه های مختلف

امکان وارد کردن غذای جدید به منوی رستوران

امکان تهیه نسخه ی پشتیبان

امکان تعیین رمز عبور برای نرم افزار

امکان تنظیم کردن چاپگر در نرم افزار

نکته ی مهم : پسورد این پروژه هنگام ورود به بخش های مختلف ۱۲۳۴۵  است

تعداد صفحات : 22

درباره ما
تفریح و سرگرمی,دانلود آهنگ جدید,آهنگ,موزیک,فیلم,فیلم ایرانی,عکس یازیگران,اس ام اس,دانلود,نرم افزار, نرم افزار اندروید,اندروید,بازی,عکس,قالب,نمونه سوال,سوال,تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 162
  • بازدید ماه : 119
  • بازدید سال : 2,974
  • بازدید کلی : 107,522