loading...
تفریح و سرگرمی
Admin بازدید : 24 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

نرم‌افزار Electrum Drum Machine/Sampler یک ابزار است که با کمک یک درام به‌شما امکان ساخت ریتم‌های موزیک را می‌دهد. شما همچنین می‌توانید نمونه‌های آماده‌ی خود را نیز با فرمت WAV در برنامه وارد کنید و روی آن‌ها کار کنید. همچنین می‌تواند قسمت‌هایی از آهنگ‌های موجود در دیوایس خود را نیز ببرید و داخل این برنامه قرار دهید و تغییرات مورد نظرتان را روی آن ایجاد کنید. شما با کمک نمونه‌ها و حلقه‌های موجود می‌توانید یک ریتم خاص برای خودتان ایجاد کنید و سپس آن را هرکجا که خواستید استفاده کنید. همچنین امکان ضبط با استفاده از میکروفون نیز در این برنامه وجود دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

Admin بازدید : 123 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon v10.0.1 r18 :
- قابلیت ترجمه متن با امکان پشتیبانی از ۳۱ زبان زنده دنیا
- بهره برداری و پشتیبانی از ۷۵ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی
- قابلیت تبدیل واحد های مختلف
- امکان تلفظ کلمات با قابلیت پشتیبانی از زبان های مختلف
- تغییر محیط کاربری نرم افزار و البته جذاب تر شدن آن
- امکان ترجمه سایت تنها با چند کلیک ساده (جدید)
- امکان نمایش ترجمه ها همراه با توضیحات Wikipedia
- قابلیتی به نام Globle ، موجود در محیط کار ویندوز که دسترسی به نرم افزار را سریعتر می کند
- به روز رسانی های نرم افزار
- امکان تغییر پوسته های نرم افزار
- توانایی Auto Completion
- قابلیت ترجمه متون Document ها با قابلیت پشتیبانی از فرمت های TXT ، PDF و Word
- قابلیت اضافه شدن منو برای تلفظ و ترجمه در MS Office
- پشتیبانی کامل از زبان های عربی و زبان پارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۷

Admin بازدید : 23 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

امروز برای شما نرم افزاری را برای دانلود میزاریم که فک کنم بیشتر شما به دنبال یه همچین نرم افزاری بودین اون نرمافزار نرم افزار فرهنگ لغت معین است

نرم افزار فرهنگ لغت معین با ظاهری ساده اما رابط کاربری مناسب میتواند تجلی بخش گوشه ای کوچک از سرچشمه ی ارزشمند زبان پارسی در دنیای مجازی باشد. این نرم افزار نخستین دیکشنری فارسی به فارسی تحت ویندوز میباشد و تاکنون مشابه آن وجود نداشته است و قریب به ۴۳۰۰۰ واژه دارد !
دکتر محمد معین معتقد بود که هیچ فرهنگ کاملی کار یک تن نباید باشد و نمی‌تواند باشد. معین در فرهنگ خود از ۳۰۰ هزار فیش که با همکاری گروهی از دوستان فاضل و بالغ بر ۴۰۰ دانشجو در طی ۲۰ سال فراهم کرده استفاده کرده‌است.

Admin بازدید : 21 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

این بارسوپرایزی جدید برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام در ایران ، آلبومی با عنوان Sweet Dreams را آماده کرده ایم که از نوازندگان مختلف جمع آوری شده است . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

Admin بازدید : 21 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

این بار نیز، برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Easy Listening Guitar Music را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۳  میلادی عرضه گردیده اند. این مجموعه دارای ۲۵ آهنگ آرام بخش گیتار است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

Admin بازدید : 29 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام ، آلبومی با عنوان Open Sky را آماده کرده ایم که اثری از David Nevue می باشد . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است. تمامی این تراک ها با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند که امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید .

 

Admin بازدید : 32 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

بخش عمده ای از بازی در سال ۱۷۱۵ و در عصر طلایی دزدان دریایی اتفاق می افتد. در این شماره بازیکنان نقش یک دزد دریایی و عضوی از فرقه اساسین ها به نام Edward Kenway را ایفاد میکنند که در واقع همان پدربزرگ کانر ( شخصیت اصلی نسخه سوم ) است. داستان بازی از آنجا شروع می شود که پس از خاتمه یافتن جنگ در میان امپراتوری های اروپایی و بیکار شدن گروهی از کارمندان نیروی دریایی، عده ی زیادی از آنها من جمله Edward برای به دست آوردن پول و ثروت، همسران و خانواده های خود را ترک کرده و راهی آب های کارائیب می شوند و به گروه دزدان دریایی می پیوندند. Edward در طول این مسیر با حوادث و افراد زیادی رو به رو خواهد شد که مسیر و اهداف زندگی او را تغییر می دهند.

Assassin's Creed IV: Black Flag PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

|آپدیت Update v1.03 with DLC-RELOADED به پست اضافه شد|

Admin بازدید : 16 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

 

Angry Birds Toons Season 1 WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۴۲ به پست اضافه شد|

 

نام انیمیشن: Angry Birds Toons – انیمیشن پرندگان خشمگین

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت به طور میانگین ۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه

حجم: هر قسمت به طور میانگین ۲۲ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

خلاصه داستان: زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

 

Admin بازدید : 28 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

اگر به‌دنبال یک ابزار همه‌کاره برای نظارت بر موبایل خود و همچنین کنترل بخش‌های مختلف آن هستید، اپلیکیشن Android Tuner به‌کمک شما می‌آید. این برنامه دارای قابلیت‌های مانیتور کردن بخش‌های مختلف موبایل از جمله باتری، CPU، مموری و… می‌باشد. همچنین امکاناتی نظیر فایل منیجر، بکاپ گیری از اپلیکیشن‌ها، ویجت‌های گوناگون برای نشان دادن وضعیت و… می‌باشد.  لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم‌افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Admin بازدید : 16 جمعه 13 دی 1392 نظرات (0)

Aiseesoft DVD Ripper Platinum نرم افزاری عالی برای ریپ کردن دی وی دی های فیلم برروی هارد دیسک با فرمت های معمول ویدیویی می باشد. همانطور که میدانید فیلم هایی که به صورت ویدیویی برای روی لوح های فشرده dvd رایت می شوند دارای فرمت خاصی هستند و همچنین حجم بسیار بالایی دارند و اگر قصد بر کپی کردن آنها با همان فرمت و حجم باشد فضای زیادی از هارد دیسک را اشغال میکنند. بنابراین اکثر کاربر با استفاده از نرم افزارهای ریپ کننده این دی وی دی ها را بدون کاهش کیفیت برروی هارد دیسک خود نگهداری میکنند تا ضمن اشغال کمتر فضای هارد دیسک از فرمت های معمول تری برخورددار باشند. این نرم افزار انواع لوح های فشرده فیلم دی وی دی را به فرمت های معمول نظیر AVI (DivX, Xvid), MP4, MPEG, WMV, 3GP, MOV, FLV و… تبدیل میکند. همچنین این نرم افزار امکانات ویژه برای تبدیل وی دی دی ها به فرمت های قابل بخش در تبلت ها و گوشی های آندروید و آیفون در نظر گرفته است. برخی از دی وی دی ها ممکن است دارای قفل باشند یا محافظت ناحیه ای باشند که این نرم افزار قفل ها را شکسته و به راحتی دی وی دی را ریپ خواهد کرد. از نظر امکانات ویرایشی ، این نرم افزار در هنگام ریپ میتواند قسمت های دلخواه را روی هارد دیسک ریپ نکند و همچنین نسبت به تنظیم کیفیت دلخواه کاربر اقدام نماید و لازم به ذکر است میتوانید کیفیت صدا و فیلم را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار باتوجه به قابلیت استفاده از تمامی هسته ای پردازنده (تا ۸ هسته) میتواند سرعت بسیار بالایی را در ریپ نمودن در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه مطلب تمامی فرمت های پشتیبانی شده و دستگاه ها آمده اند.

Admin بازدید : 32 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

 

Khumba BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 


 

ام انیمیشن: Khumba

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم: ۵۵۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: گورخری که وسط گله ی خرافاتی خود ترک شده، به دنبال نصفه ی دیگر راه راه های بدن خود می گردد. وی در این راه اعتماد به نفس و جرئت خاصی پیدا می کند تا تمامی حیوانات کارو را نجات دهد و …

 

Admin بازدید : 57 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

 

دانلود فیلم جدید  گلوگاه

 

 

.

موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

 سال ساخت :۱۳۹۱

کارگردان : محمدابراهیم معیری

فرمت : mkv

حجم : ۶۶۱

بازیگران : هادی دیباجی، لادن مستوفی، کامران تفتی، سیامک اطلسی، علی اوسیوند، مرتضی مسجدجامعی، محسن نبوی، حبیب‌ مظفری، حسن مهمانی، ساقی زینتی، میرصلاح حسینی

خلاصه داستان : گلوگاه داستان مردمی است که هیچ‌گاه آنها را ندیده‌ایم و همیشه در جاده‌ها از کنارشان به سادگی عبور کرده‌ایم و این عبوری است از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب…

Admin بازدید : 65 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود رایگان فیلم ایرانی جدید جا به جا

دانلود فیلم ایرانی جا ب جا  با لینک مستقیم

“برای حمایت از صاحب اثر نسخه کم حجم قرار داده شده است”

 

 

.

موضوع (ژانر) : اجتماعی

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۲

کارگردان : علی توکل نیا

بازیگران : اکبر عبدی،افسانه چهره آزاد،مهران غفوریان مهران رجبی،جواد عزتی،گیتی قاسمی،حمید لولایی،شیوا خسرو مهر،سمانه پاکدل ،المیرا عبدی ،پریسا رضایی ،دانیال مرادی ،حسین خوانساری .با حضور ناصر گیتی جاه،آرش تاج

خلاصه داستان : داستان مردی را روایت می کند که به اشتباه با یک فرمانده جنگ جابجا گرفته می شود و باعث بوجود آمدن اتفاقاتی در زندگی اش می شود .

Admin بازدید : 25 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)


.

سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران  در خصوص فیلم سازی در خارج از مرزها گفت : به اعتقادمن یکی ازضرورتهای ساخت فیلم درخارج ازکشورنشان دادن فرهنگ ایران است،زیرا اگرقرارباشدکاربرای داخل کشورخودمان ساخته شود درخود ایران نیزمیتوان باهرنوع ابزاری آنرا ساخت، اما…

Admin بازدید : 22 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

 

به گزارش پلان ها به نقل از سینمانگار، فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» از روز جمعه اول آذرماه با حضور پوران درخشنده در سینما “لامل” لس آنجلس آمریکا روی پرده می‌رود.

اکران فیلم «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» از تاریخ جمعه، ۲۲ نوامبر برابر با اول آذرماه با حضور پوران درخشنده در سینما لامل لس آنجلس آغاز می‌شود.

Admin بازدید : 28 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

سیدامیر پروین حسینی، تهیه کننده سریال «ساخت ایران ۱» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت: تلاش داریم که سری دوم «ساخت ایران» را تا پایان اسفندماه وارد شبکه نمایش خانگی کنیم.


برای خواندن ادامه خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید

Admin بازدید : 22 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

میزبان امشب : فیروز کریمی

 

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

 

توجه: در صورت نارضایتی صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود

 

“برای حمایت از صاحب اثر نسخه کم حجم قرار داده شده است”


 

کارگردان : محمد شایسته

موضوع : اجتماعی ، طنز

مدت : ۸۹ دقیقه

میزبان : رضا داود نژاد

مهمانان : رضا داود نژاد ، اکبر عبدی ، فیروز کریمی ، بیژن بنفشه خواه

.

Admin بازدید : 32 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود مجموعه 6 سریال بسیار زیبای شاهگوش

لطفا برای حمایت از صاحب اثر سریال را به صورت اورجینال از مراکز خرید تهیه فرمایید

 

نام سریال : شاهگوش

موضوع فیلم : طنز / اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۲

کارگردان : داوود میر باقری

بازیگران : فرهاد اصلانی ، مرجانه گلچین ، احمد مهرانفر ، شهرام حقیقت دوست ، طناز طباطبایی ، حمید رضا آذرنگ ، حامد میر باقری ، هادی کاظمی ، علیرضا جعفری ، محسن تنابنده ، اکبر عبدی ، سیروس گرجستانی ، رسول نجفیان …

خلاصه فیلم : سرگرد سرخی و هومن آب پرور در حین ماموریت متوجه یک پژوی ۴۰۵ با مشخصات ماشین قاتل می شوند و پس از تعقیب و گریز دختر جوانی با نام مستعار لیدا مختار را دستگیر می کنند . در همین هنگام امیرعلی و گندم در کلانتری در حال دیدار هستند…

 

 

.

Admin بازدید : 26 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)


دانلود فیلم ایرانی داماد خجالتی با لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : گروه استار وی

موضوع : اجتماعی

فرمت : avi

حجم : ۵۵۰ مگابایت

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۸۹

کارگردان : آرش معیریان

بازیگران : حمید گودرزی ، حدیث فولادوند ، یوسف صیادی ، سحر کرمانیان ، محمدرضا وزیری ، رضا شفیعی‌جم ، فتحعلی اویسی ، آیدا قهرمان ، نعیمه نظام‌دوست ، داریوش سلیمی

خلاصه داستان :  این فیلم داستان زوج جوانی را روایت می‌کند که شب عروسی دچار اختلاف شده و این اختلاف به مشکلی ریشه‌ای در زندگی مشترک‌شان تبدیل می‌شود.

توضیحات و اخبار این اثر : فیلم داماد خجالتی به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی قربان محمدپور و تهیه‌کنندگی محسن وزیری ساخته سال ۱۳۸۹ است.

Admin بازدید : 28 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم آقا یوسف

 

 

یوسف مسکوب صبح که می شود، می رود سنگک می گیرد و یکی هم برای پیرزن همسایه ای که او را نمی بینیم....

کارگردان:
علی رفیعی
نویسنده:
علی رفیعی
بازیگران:
مهدی هاشمی|هانیه توسلی|پگاه آهنگرانی
Admin بازدید : 41 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (1)

دانلود فیلم ایرانی زنها شگفت انگیزند با لینک مستقیم

دانلود فیلم زنها شگفت انگیزند

نام فیلم : زنها شگفت انگیزند

کارگردان:مهرداد فرید

نویسنده:مهرداد فرید|نادیا معقولی
بازیگران:
بهاره رهنما|بهنوش بختیاری|افسانه بایگان|حمید گودرزی
خلاصه داستان:افشین که مردجوان هوس بازی است در حادثه رانندگی ضربه می بیند و به بیمارستان منتقل می شود. پلیس راه با همسراو دکتر ناهید تماس می گیرد...
 

 

Admin بازدید : 160 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود فیلم ایرانی آژانس ازدواج با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم آژانس ازدواج

نام فیلم: آژانس ازدواج

کارگردان:
محمد درمنش
نویسنده:
احمد رحمانی
ستاره ها:
بهنوش بختیاری

تاریخ ساخت:

1389

مدت فیلم:

99 دقیقه

خلاصه داستان فیلم :آژانس ازدواج آگهی می نماید به زور تضمینی هر دختری را طرف یک هفته به خانه بخت می فرستد به شرط اینکه...

 

 

Admin بازدید : 37 پنجشنبه 12 دی 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و دکلمه زیبای استاد کریم خانی به نام آمدم ای شاه پناهم بده

به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع)

آهنگ مرتبط با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است.

دانلود آهنگ جدید و دکلمه زیبای استاد کریم خانی به نام آمدم ای شاه پناهم بده

 

تعداد صفحات : 22

درباره ما
تفریح و سرگرمی,دانلود آهنگ جدید,آهنگ,موزیک,فیلم,فیلم ایرانی,عکس یازیگران,اس ام اس,دانلود,نرم افزار, نرم افزار اندروید,اندروید,بازی,عکس,قالب,نمونه سوال,سوال,تفریح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 634
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 17
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 172
  • بازدید ماه : 129
  • بازدید سال : 2,984
  • بازدید کلی : 107,532